lördag 2 april 2011

Halva helgen avklarad

Igår träffade jag Jessica, vi åt sen lunch på en restaurang där de slutat servera lunch men vi fick sitta där i alla fall. Till drack vi starköl och efteråt fick vi kaffe och kaka och de trodde vi var ett par. Vad är det med vår relation som får folk att tro att vi har ett förhållande?
Lätt berusade vinglade vi omkring på stan och tittade på kläder för att sedan avsluta med glass.

Underbart god glass, den är så enkel och lätt beroendeframkallande och mättande.

Min snobbiga lillasyster

Idag arbetade jag på filmen i några timmar, drack alldeles för mycket kaffe och stirrade på samma text tills jag tröttnade på den.


Till sällskap hade jag katten



Nu sitter jag ensam eftersom älsklingen är på jobbet. Kanske ska jobba lite med min novellsamling. Och skissa på förlaget jag vill starta.





2 kommentarer: