söndag 15 januari 2012

Svar på frågor

Eftersom jag pluggat hela veckan och kommit hem med huvudet fullt av gröt har jag inte orkat skriva. Därför använde jag Hannas frågor för att komma igång lite.


Namn: Thea 
Ålder: 27 (spänd på att se om det dyker upp någon 30årskris!)
Din blogg (om du har en): http://flickanunderbordet.blogspot.com/
Vad tycker du är intressant i min blogg: åsiktsrelaterade  inlägg oavsett vad de handlar om. 
Vad tycker du är ointressant i min blogg: inlägen om spel
Är det något du önskar i min blogg som inte (eller knappt) finns: mer vardag
Vilka andra bloggar följder du (som du gillar, inte för att du hate their guts, så att säga): niotillfemFannyunderbaraclarabloggkommentatorernahbt-nyheter, och en hel del privata bloggar som är intressanta precis som min bara för de insatta. 
Följer du någon kanal på YouTube (eller annan vloggare) Tipsa oss isf!: nej
Använder du någon form av prenumeration på bloggar  (Google Reader, Bloglovin’ etc) och isf. vilken: nej
Vilka sociala nätverk använder du dig av (Facebook, twitter etc): fb, jag har inga vänner i staden där jag bor
Du är strandsatt på en öde ö. Du kan inte komma därifrån under resten av ditt liv. Vad väljer du som sällskap? Ett troget husdjur som älskar dig, som du älskar tillbaks, eller en människa du råkar tycka är jävligt jobbig: En människa jag tycker är jävligt jobbig, gräl kan vara givande för karaktären 
Nämn ett eller flera intressen: Diskutera; feminism utifrån genus och queerperspektiv, 
Pysslar du med saker själv: Skriver en massa 
Skulle du beskriva dig själv som en praktisk person: Både i sättet att se på världen och rent praktiskt, ge mig bara ritningar och jag kan bygga ett hus. 
Gillar du att uppröras och engageras: Ja, tar ställning till sådant som berör mig.
Är du en ideologiskt driven människa, isf, inom vad: Ja, jag vill ändra på mycket
Går det egentligen att få för mycket av små, sjukt gulliga, fluffiga djur: Nej, vill ha alla gulliga djur jag ser, från fantasydrakar till kattungar
Vad vill du bli när du blir stor (låt oss utgå från att alla är små!): Författare och så vill jag arbeta med att rätta till det som är fel.
Tycker du att det är kul med guider, tutorials: Jag använder dem inte men att se hur en bild blir till är trevligt.
Om du vore diktator…: Jag skulle passa perfekt som diktator tills jag började avrätta mina närmaste för att de inte förstod vad jag menar och blev avsatt.
Helt valfritt, men har du något komplex med din egen person eller kropp som tynger dig: Min vikt, jag kan alltid bli smalare.
Och näst sist (VIKTIGT!!): Vilken färg har du på tandborsten? Rosa
Något mer du vill tillägga: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar