måndag 21 mars 2011

Lutande tornet av pannkakor

Idag när jag kom hem från jobbet hade älsklingen dukat fram brunch i form av amerikanska pannkakor.


Ack vad glad jag blev, sånt som behövs en grå dag som denna då arbetsveckan bara börjat.


Det florsockerpudrade tornet lutade farligt och för att vara på säkra sidan åt vi upp allt väldigt snabbt


Efter det ack så uppiggande kaffet lekte jag frisör och klippte min kära Emma och färgade hennes hår. Så nu ser hon ut som den museitant hon är. Eller möjligtvis prins Valiant.


Lite nykär blev jag nog av klippet. Men jag har ju alltid haft en svaghet för kort brunt hår.  Här har hon lagt ut en bild där hon inte döljer ansiktet.

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat med frissen där! Prins Valiant hm... ja varför inte.

    SvaraRadera
  2. Och det var första gången, jag är en naturbegåvning ;)

    SvaraRadera
  3. prins valiant is hot

    SvaraRadera