söndag 6 mars 2011

Fnitter och viktigt möte

Har precis haft möte via skype. Det blev en hel del fnitter och långa avbrott med hm. Men vi kom fram till en hel del saker, nu är det bara upp till mig att sätta mig ner och skynda på. Jag måste skriva en storyline och en synopsis, fortfortfort. Får se till att hålla en nära kontakt med Per.
Skönt att ha avslutat ett möte innan tolv då har man resten av dagen på sig att göra annat. Bland annat måste vi slänga skräp. Sen ska jag inhandla ett block och kanske får det bli en liten fika också.

Så här soligt är det idag. Underbart.
Trevlig söndag på er allihopa.

3 kommentarer:

  1. Vad gör du för spännande som kräver viktiga möten via skype? med Kineser eller japaner vad jag förstår.... Nyfiken

    SvaraRadera
  2. Jag skriver ett filmmanus med Tingting Yang

    SvaraRadera
  3. det händer stora grejer i vårt vardagsrum

    SvaraRadera