tisdag 22 mars 2011

Bitch... sorry!

Efter jobbet skyndade jag iväg för att träna med älsklingen. Svettades som en gris tillsammans med alla andra, eller nästan alla. De tjocka svettas inte, aldrig. Idag var det till och med en tjej som var gigantisk och fullt påklädd i tjock tröja och byxor. Efter passet var salen som en bastu och svetten klibbade över ryggen på smala och atletiska flickor. Men den här tjejen såg helt oberörd ut i sina tjocka kläder.
Vet att man inte ska vara sådan, och jag har aldrig påstått att jag är smal och atletisk men vad är poängen med att träna om man inte anstränger sig till max? Eller åtminstone rör på sig lite?
De kommer till träning efter träning, står i ett hörn och rör på sig så lite som möjligt. Vissa tycker jag synd om men andra...


Väl hemma efter att ha ätit satte vi oss på balkongen invirade i filtar och drack kaffe med utsikt över en nästan snöfri kyrkogård.  Glad.

1 kommentar:

  1. men å andra sidan så är jag glad att de är där, för de är roliga att titta på

    SvaraRadera