onsdag 18 januari 2012

Har precis fått på mig min fem-minuterssminkning och sitter med min andra kopp kaffe. Snötunga moln utanför fönstret och snart bär det av till skolan. På fredag är eländet äntligen slut. Bläddrar i Stigma för att få in lite vetenskapliga hänvisningar i mitt arbete så att det låter mindre som något ur en tidning.

Gnäller alltid på mina arbeten men den här gången är det annorlunda, hon som ska rätta dem skrämmer skiten ur mig. Det känns som att jag bara kan göra fel. Är inte så vetenskaplig av mig, jag vill arbeta med det här inte doktorera. Och det känns som att min standard inte kommer duga.

Jag får ta ett sista krafttag i kväll för att färdigställa eländet och sen får det vara, ett u behöver inte betyda underkänt det kan betyda utveckla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar