torsdag 26 januari 2012

60 frågor

Eftersom inspirationen fortsätter vara frånvarande kommer här ännu en lista, den här gången kopierad från niotillfem. Den är inte lika romantisk som hennes men i alla fall. 
1. Hur gammal är du om fem år? Så gammal att jag blir vis ;)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen än så länge om man inte räknar Emma som jag sov med
3. Hur lång är du? 162 centimeter.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Sex and the City (Vi hade maraton)
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast? Jessica
Jessica

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Nu är jag på väg"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Alla gånger sms, önskar man kunde få tag i myndigheterna via sms också
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Fortfarande gifta men särbo
10. När såg du senast din mamma? Nyss
På promenad med mamma
11. Vilken ögonfärg har du? Tråkmelerad
12. När vaknade du i dag? Tre minuter över sju
13. Vilken är din favoritjulsång? Har ingen
14. Vilken är din favoritplats? Överallt där frun är med men Löfstad slott är ju fint
Löfstad Slott med tillhörande park
15. Vilken plats föredrar du minst? Forum med idioter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis någonstans där jag vill vara
17. Vad skrämde dig om natten som barn?Inget, då låg jag ju oftast i sängen, dagar och kvällar var värre
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Säkert något fånigt med Emma som ingen annan skulle förstå
19. Hur stor är din säng?  180 x 210, stor nog för oss vi når inte varandra när vi sover. 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Macbook Air
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? En
23. Hur många landskap har du bott i? Sex stycken men det ena var i England
24. Vilka städer har du bott i? Norrköping, Umeå, Göteborg, Varberg, Stockholm och Arundel
Emma på Norrköpingspromenad

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Nej, eller mer än vad jag tror
27. Vilken är din favoritglass? Hallon
28. Vilken är din favoritefterrätt? Lime-cheesecake 
29. Tycker du om kinamat? Ja då
30. Tycker du om kaffe? Har jag inte råd med något annat har jag alltid råd med kaffe

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? På sidmage
33. Kan du spela poker? Så där, vinner i alla fall alltid över svärmor det är huvudsaken
34. Tycker du om att mysa/kela? Nej
35. Är du en beroendemänniska? Nej, tröttnar på allt efter ett tag ( om man inte räknar kaffet då där har jag ett beroende)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? En gammal vän till mig som också är lika gammal.
37. Vill du ha barn? Inte som mitt liv ser ut nu, det är inte barnvänligt
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite minimalt med tyska, har inget språköra
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och sådant som gör att jag trivs

42. Äger du dyrbara smycken? Nej, inga
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Tittar inte på tv bara på datorn, nu är mitt favoritprogram Revenge
44. Kan du rulla med tungan? Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Felicia

46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? Iphonen-signalen "Gitarr-riff" men den är alltid på ljudlös så minns inte hur den låter ens.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej. men mamma har
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min egen tröja.
50. Flirtar du mycket? Jag kan inte flirta, vet inte hur man gör dessutom är jag tagen
51. Kan du byta olja på bilen? Nej har inte körkort ens.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Som sagt, inget körkort.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Individ och Grupp
54. Läser du någon dagstidning? Inte varje dag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar inte på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hemligt
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte
60. Är du lycklig? Ja.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar