onsdag 18 maj 2011

Jobb

Har skrivit visningsmanus hela eftermiddagen och nu börjar jag bli ganska slut i huvudet. Får fortsätta i morgon. Då jobbar jag inte lika länge heller. Avslutade arbetsdagen med att kolla min mail. Känner mig så duktig att jag börjar ta tag i saker igen. Om jag bara håller mig på den här kursen och är effektiv så kommer det gå bra.
Jag har ju en tendens att förstöra för mig själv. Saknar sista året i Stockholm då jag var effektiv och driven. Tänker inte säga något negativt om mina ambitioner nu eftersom jag är på väg bort från den negativa spiralen som förut var min svanesång.
Har målat naglarna somrigt rosa, det får städhänderna att se lite finare ut. Men bara lite. Det känns som om händerna åldras ett år för varje dag jag jobbar som lokalvårdare. Men nu blänker naglarna rosa i alla fall.

Och vädret är alldeles underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar