lördag 7 maj 2011

Klockan är snart fyra och jag börjar bli av med min berusning. tidig fylla denna lördag.  Det blir så när jag umgås med min syster.
Vi började morgonen med att äta frukost på espresso house halv tio.


 Vi var hungriga, skvallrade och efter det gick vi till systemet och köpte hårfärg. Och skvallrade lite till.

Sen hamnade vi på balkongen, Jessica förlorade kläderna direkt och det blev drinkar.

 Drinkar och hårfärg
 Fin utsikt


 Jag var först

 Jessica hade strumpor på sig först
 De åkte av sen och vi jämförde fötter

 Mer dricka, corona.


Sen blev det Jessicas tur, hon passade på att sola ryggen samtidigt


 Mobilen fick ligga i en strumpa den stod för musiken

 Så här blev mitt hår
Vi avslutade med efterrätt, bananer i ugn med vit choklad  och till kravmärkt jordgubbsglass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar