onsdag 14 mars 2012

Så fixar du formen

Öppnar upp aftonbladets nyhetssida, insprängt bland nyheterna finns vad vi alla redan vet; normerna för hur vi borde vara. Vad som egentligen är VIKTigt.  Kom i toppform - på bara åtta veckor  skriker annonsen ut, och fortsätter med; så tappar du kilo inför sommaren.

Värmen smyger sig fram och jag inser att jag missat det allra viktigaste nämligen att Gå ner 15 kilo till sommaren men tur för mig finns det en annan annons som kan hjälpa mig att Fixa vårformen med enkla knep, Den är personlig också, den vet vad jag vill, riktar sig till mig; Så når du din drömvikt till sommaren.

Jag undrar vad min drömvikt är, kanske kan de berätta det för mig, de som vet allt, eller ska jag kanske följa den ultimata 15 kilosmarkören?

Och om jag är man kan jag ju alltid Fixa Persbrandts superkropp, och återigen blir de personliga, det är extra uppmuntrande med ett markerat du. Så här gör du för att lyckas! Vad underbart att de har de rätta svaren, att de vet att just jag behöver peppas till att finna drömkroppen.

 Träna rätt för din ålder, skriker de ut för att sedan komma med kändistips med Maria Montazami: så håller jag mig i form, inget fel på henne men ibland har vi ju lite väl mycket extrakilon och då behövs det någon med lite större och bredare erfarenhet: Så gick jag ner 60 kilo vi älskar ju alla en personlig berättelse, kan han så kan jag tänker vi i tevesoffan med chipsen framme och biggest loser på teve.

Tror jag börjar med dieten i morgon, känner mig inte så pep idag. Men jag vet att DU kan gå ner dina extrakilon lagom till sommaren!!!!! Tipsen; ja de finns överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar