torsdag 18 november 2010

Nytt försök att gå till jobbet

Mår fortfarande inte bra och hade ont i magen hela natten. Men att vara hemma igår gav mig bara ångest för pengarna jag förlorade så det är bäst att gå till jobbet idag. Vet inte hur jag ska orka dock men jag kommer nog igång.
Vi fick färgen igår, vad glad jag blev. Till helgen börjar förändringen. Sitter med en kopp te och tänker på allt nytt som ska göras och hur mysigt det kommer bli. Vi får hålla tummarna på det.
Hör grannarna som är uppe och springer, de verkar pigga. Så konstigt när man går upp den här tiden och man hör andra. Gatorna är fulla av folk när man cyklar till jobbet och fönstren lyser upp i vintermörkret. Det är fint. Men trafiken gör att det tar längre tid att cykla.
Vill bara krypa ihop i en hög och stanna så för resten av dagen. Men sjukdom är till för de med pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar