lördag 29 januari 2011

Utmattad av hunger...

kom jag hem igår till en väntande brunch.
 Till efterrätt blev det saffranssemlor eftersom jag inte är så förtjust i den vanliga sorten.

 Sen lada jag mig på soffan och somnade, lyssnade till Emma som pratade med systern sin, tyckte att hon skrek i telefonen, blir så när man vill sova. Alla ljud bara förhöjs. Men lagom till att hon ringde telia hade drömvärlden tagit mig och jag sov bort några timmar av dagen.
När jag väl vaknade var det dags att laga mat. Det blev tomatsoppa.

 Och rödvin såklart.

Kvällen avslutades med sex and the city -maraton. Fina klänningar, sena nätter, vacker modellpojke, Stanfords underklädesmodell är ju helt fantastisk, även om jag föredrar söta poppojkar. 

1 kommentar:

  1. sätt på honom svartbågade glasögon, en kavaj och ett par tajta jeans så... åh så sött

    SvaraRadera