tisdag 27 december 2011

Har gömt mig igen. Efter en hel dag ute i skogen på promenad känner jag mig ganska urblåst. Men solen sken och det var plusgrader, underbart.

Har börjat fantisera om allt jag vill göra när våren dyker upp och träden börjar knoppa. Alla promenader och utflykter vi ska göra. Så mycket att jag var tvungen att beställa hem nya vårskor, ska bara vänta tre fyra månader på att få använda dem sen. Men de kan stå i garderoben tillsammans med klänningarna och så kan jag ta ut dem och titta lite på dem när jag behöver uppmuntran.

I morgon bär det av till näs för att hälsa på Lena och Roj och efter det fortsätter vi till torestorp för att fira nyår innan vi beger oss hem igen till vår lägenhet och vardagen med skola och jobb. Börjar längta lite till vårt lugna hem som är tyst och stilla med våra rutiner.

Borta bra men hemma bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar