torsdag 17 november 2011

Tillfälligt ur funktion

Sitter i pyjamas, nej, men nästan. Avancerade myskläder = kläder som är lika bekväma som pyjamas men lite mer uppeaktiga.



Ska iväg till skolan idag och hålla på med grupparbetet, sedan bär det av hem för att fortsätta med det enskilda arbetet som ska vara inne i morgon. Två sidor och femtielva frågor att besvara PLATSBRIST. Jag förstår inte hur det ska gå bra, har börjat ställa in mig på att få U, då kan man ju rätta till det efter att ha fått tydliga instruktioner om hur man BÖR göra och då borde det ju bli rätt?

Har inte alls sådan avslappnad inställning till underkänt som jag försöker få er att tro. Bryter samman för minsta lilla och jag hatar att misslyckas men jag försöker i alla fall, övning ger färdighet och ett U är inte hela världen (för alla andra)

Önska mig lycka till. Ick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar